maandag 10 september 2012

Huis te koop

Komt dat even goed uit!
Ik ben net twee jaar terug de trotse bezitter geworden van het diploma register-interieurontwerpster, en nu wil ik mijn eigen huis verkopen. Zie ik dus overal tips en tricks, cursussen fotografie voor interieurs, krijg ik vervolgens een makelaar over de vloer die mij zijn eigen interieurontwerpster in de maag wil splitsen, want dat zit in de deal, zeurt hij over een videofilmpje wat hij standaard laat maken, kan ik luid juichend zeggen: dat wil ik niet, dat heb ik niet nodig, want ik kan het zelf!
Nu moet je natuurlijk wel tien keer zo kritisch zijn, want wat je elke dag om je heen ziet, stoort je nooit zo gauw.
Een stekkerdoos die je opgelucht op je logeerkamer hebt geinstalleerd blijkt ineens een vervelend onderdeel van een verder prachtige foto.
Een heel persoonlijke foto-uitstalling met allemaal dierbaren of met gekke foto's van de kinderen: kan niet op de foto.

Gaandeweg begint het huis opgeruimd te raken. De tuin, waarover de kinderen zeiden, dat ik die nooit goed op de foto zou kunnen krijgen, heeft met al zijn groenheid gezorgd voor een prachtige, ruimtelijke foto.

Het bord "te Koop" ligt al klaar, maar ik ben nog niet zo ver. De zolder moet nog verder worden geordend, enkele kasten moeten nog geleegd dan wel weggegooid worden.

Wordt vervolgd!

Geen opmerkingen:

Een reactie posten